A sokak szerint a már unalmassá váló idei világbajnoki szezonban Sebastian Vettel a nyolcadik győzelmét zsebelte be, ezzel pedig 77 pontos előnyt épített ki a második helyen tanyázó Fernando Alonso előtt.
A már megszokott módon az első rajtkockából ismét Vettel indult, mögüle a 2008-as világbajnok Lewis Hamilton, és a Lotus francia tehetsége Romain Grosjean. A Red Bull háromszoros világbajnoka gond nélkül eljött a rajtnál, és az egész verseny során sikerült megtartania a vezető pozícióját. Az igazi izgalmak azonban mögötte zajlottak. A futam 31. körében Sergio Perez Mclaren-Mercedesén lévő jobb-első kerék futófelülete hirtelen levált a mexikói pilóta agresszív elfékezésének következtében. Ez okozott némi izgalmakat, mivel ennek következtében rengeteg törmelék került a pályára, így a versenyigazgatóság kénytelen volt beküldeni a biztonsági autót. Ezzel a mezőny ismét összerázódott. Az verseny újraindítása során egy újabb baleset következett be, ugyanis a német Adrian Sutil elvesztette az uralmát Force Indiája felett és nekiütközött Mark Webbernek, aki ezzel zsinórban másodjára esett ki a szingapúri nagydíj után. Sőt a Red Bulljának az olajhűtése olyannyira megsérült, hogy az olajszivárgás következtében autója ki is gyulladt, amit a bizonytalan koreai pályamunkások elég későn kezdtek el oltani. Ez a baleset annyira megzavarta a verseny szervezőit, hogy még egy tűzőoltó terepjárót is a pályára küldtek mielőtt a mezőny felsorakozott volna a biztonsági autó mögött. Ebből is leszűrhető, hogy a nagydíj szervezői és pályamunkásai nem voltak épp hivatásuk magaslatán. Az egész kalamajkából Kimi Räikkönen profitált a legjobban, aki egy nagyszerű taktikával több versenyzőt is megelőzött, sőt még a csapattársát Romain Grosjeant is átugrotta, ezzel felküzdve magát a második helyre. Bár nem ért fel a dobogóra, mégis a legnagyobb gratuláció egy fiatal német tehetségnek, Nico Hülkenbergnek jár, aki egy gyengébb Sauberrel fantasztikus védekező akciókat bemutatva képes volt maga mögött tartani a nála gyorsabb világbajnokokat, Lewis Hamiltont és Fernando Alonsot. Ezzel jelezve azt, hogy egy ilyen kaliberű pilótának egy topcsapatban van a helye. Hamilton az egész verseny alatt tapadási problémákkal küszködött, ráadásul a Mercedes szerelői nem az angol szemcsésedő gumijával, hanem a csapattársa, Nico Rosberg autójáról leváló orrkúpjával foglalkoztak, amivel a fiatal német felsúrolta a yeongami aszfaltcsíkot.
Sebastian Vettel senkitől sem zavartatva harmadjára is megnyerte a Koreai Nagydíjat, ami azt jelenti, hogy most már 77 pontos előnnyel vezet Alonso előtt, így biztossá vált az a feltevés, hogyha a német betlizik, és nem szerez pontot három futamon keresztül, továbbá Alonso nyer, még akkor is vezetni fogja a Red Bull fiatal németje az idei Forma 1-es világbajnokságot. A konstruktőröknél is már csak matematikai esélye van a Ferrarinak és Mercedesnek, hogy a kettő közül valamelyik istálló beérje a Red Bullt.
Végeredmény:
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault
2. Kimi Räikkönen Lotus-Renault
3. Romain Grosjean Lotus-Renault
4. Nico Hülkenberg Sauber-Ferrari
5. Lewis Hamilton Mercedes
6. Fernando Alonso Ferrari
7. Nico Rosberg Mercedes
8. Jenson Button McLaren-Mercedes
9. Felipe Massa Ferrari
10. Sergio Perez McLaren-Mercedes
11. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari
12. Valtteri Bottas Williams-Renault
13. Pastor Maldonado Williams-Renault
14. Charles Pic Caterham-Renault
15. Giedo van der Garde Caterham-Renault
16. Jules Bianchi Marussia-Cosworth
17. Max Chilton Marussia-Cosworth
18. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari
19. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari
20. Adrian Sutil Force India-Mercedes
Nem értek célba:
Webber Red Bull-Renault Di Resta Force India-Mercedes