RAIFFEISEN PRIVATE BANKING KUPA 2009 - Versenykiírás

Tóth Mátyás

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

2009. június 27-28.-án kerül megrendezésre Balatonföldváron az idei Raiffeisen Private Banking  Kupa vitorlás verseny, amely nagyhajók számára kiírt pályaverseny. A regatta a One Design Trophy 2009 versenysorozat harmadik állomása is egyben.

Balatonföldvár, 2009. június 27-28.

A Raiffeisen Private Banking Kupa 2009 helye: 

Balatonföldvár       

A Raiffeisen Private Banking Kupa 2009 időpontja: 

2009. június 27-28.

A Raiffeisen Private Banking Kupa 2009 rendezője: 

Spartacus Vitorlás Egylet

A Raiffeisen Private Banking Kupa 2009 célja: 

Minősítő verseny a One Design Flottába tartozó hajóosztályoknak.

Versenyvezető:

Erdélyi Béla

Versenybíróság elnöke:

Szalontai Tamás

Versenyorvos:

dr. Marton István

Versenyszabályok:

Nemzetközi Vitorlás Versenyszabályok 2009-2012. Az MVSZ 2008. évi Általános Versenyutasítása és Rendelkezései, az osztályelőírások és a jelen versenykiírás.

A 2009-es Raiffeisen Private Banking Kupán résztvevő hajóosztályok:

Asso, 8mOD, Elliott 770, Melges 24, Sudár Regatta, Scholtz 22, J24, Nautic, Dragon.

Nevezés a 2009-es Raiffeisen Private Banking Kupára:

Nevezés helye: A Spartacus balatonföldvári irodája

Nevezési díj5.000 Ft/fő, az 1991 január 1-én, vagy az után született versenyzők nevezési díja 2500 Ft.

Nevezést csak a kiíráshoz mellékelt nevezési lapon fogadunk el, mely másolható, sokszorosítható.

NEVEZÉSI LAP

Nevezés ideje a 2009-es Raiffeisen Private Banking Kupára:

2009. június 26-án, pénteken, 18-22 óráig.
Előzetes nevezés leadható a (84) 340 704-es faxon és e-mailben: spari@spartacus.hu.

Versenyprogram, rajtidők:

A versenyvezetőség 5 futam megtartását tervezi. Egy napon 3 futam tartható. Az első futam első rajtja 2009 június 27-én 10 óra. A következő futamok ráindítással. Június 28-án az aznapi első futam rajtja 10 órakor. Vasárnap 15 óra után nem indítunk rajtot.

Rajtsorrend: 

1. 10 óra 00 perc: Asso,
2.              05-perc: 8mOD
3.              10 perc: Melges 24, Elliott 770 ( együtt rajtolva, külön értékelve)
4.              15 perc: Scholtz 22-es
5.              20 perc: Sudár Regatta, J24, ( együtt rajtolva, külön értékelve)
6.              25 perc: Dragon
7.              30 perc: Nautik,

Rajtjelzés:

Az osztály előkészítő (ötperces) jelzése a rajtsorrendjének megfelelő számú code lobogó. Az időadó rajtjelzések összhangban vannak a Magyar Rádió által is sugárzott pontos időjelzéssel.
A rajthajó az első figyelmeztetőig és az utolsó sikeres rajttól hívható a 06-30-9476 106 számon fontos információs ügyben.

Versenypálya:

A balatonföldvári kikötőtől NY-ra elhelyezett olimpiai pálya, különtelepített rajt és célvonallal.
Teljesítés módjának ismertetését a versenyzők nevezéskor írásban kapják meg a versenyutasítás kiegészítésben.

Értékelés:

Az Általános Versenyutasítás 18. pontja szerint. 4 és 5 futam teljesítése esetén egy futam kiejthető.

Díjazás:

Osztályonként az első három helyezett éremdíjazásban részesül.

Díjkiosztó:

1 órával a futam befejezése után a Spartacus telepen.

Társasági program:

A versenyt támogató Raiffeisen Bank a versenyzőket június 27-én, szombaton du. 6 órától vacsorával egybekötött, zenés, baráti találkozóra hívja meg a Spartacus telepére.

Egyéb rendelkezések:

Minden résztvevő hajónak rendelkeznie kell érvényes felelősségbiztosítással. Ennek meglétét a versenyiroda nevezéskor ellenőrzi. Hiánya esetén a nevezést nem fogadja el. A versenyvezetőség a futam után, szúrópróbaszerűen, az induló hajók 5%-t ellenőrzi, a Hajólevelében és a 2009. évi versenynaptár kiegészítő rendelkezéseiben előírt felszerelési tárgyak szempontjából. Azok bármilyen hiánya a hajó kizárását vonja maga után (DSQ).
A verseny az RRS G Függeléke szempontjából „B” kategóriába sorolt.
A hirdetésviselés engedélyét a nevezéskor be kell mutatni.

Óvási díj: 

1000 FT

Szavatosság kizárása:

A versenysorozaton, illetve az azon való részvétellel kapcsolatos, vagy annak folyamán előforduló, vagy okozott személyi vagy vagyoni károkért a verseny rendezője semmiféle szavatosságot vagy felelősséget nem vállal. A versenyen mindenki a saját veszélyére és felelősségére vitorlázik.

Figyelem: a Spartacus telepére gépkocsival parkolás céljából behajtani nem lehet!

 

 

Jó szelet!

Versenyrendezőség

 

 

Forrás: vitorlazas.hu


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Vitorlás szakszótár

Alsóörs - Vitorlás SC

Alsóörs - Vitorlás SC kikötő - tudnivalók: Az alsóörsi Vitorlás SC kikötője a tó...

Takk

A takkot csapásnak is hívjuk. Egy csapás lehet jobb, bal, pozitív illetve negatív. Ha...

Barográf

Barográf: A légnyomás értékeit, változásait folyamatosan feljegyző barométer.

Veret

Veretnek hívjuk a hajó fémből készült alkatrészeit.

A turbó meghibásodásának okai

A turbó élettartalma nagyban függ az autót használó vezetési szokásaitól. Sokkal nagyobb...