A luxuskategóriájú Mercedes-Benz autókat sokféle jelzővel lehetne illetni: tekintélyparancsoló, csendes, elegáns (és persze drága) – azonban ha csak egyet választhatnánk, az a kényelmes lenne.
Mercedes Benz S-osztály
Az újonnan frissített S-Class autók mind kívülről, mind belülről igényes megjelenést kínálnak. Habár a legtöbben minden bizonnyal a négyajtós változatok iránt érdeklődnek majd, kupé és kabrió verziók is elérhetők azoknak, akik látványosabban szeretnének érkezni. A következőkben az S560 szedán & kabrió verziókat vesszük alapul rövid ismertetőnkhöz. A Mercedes Benz S-Class a márkától megszokott eleganciával gurul az utakon – nincs túlcsicsázva, de egy ilyen méltóságteljes autótól ezt nem is várja el senki. A különböző karosszériákra és az AMG verziókra egyedi hűtőrácsok kerülnek, ezek közül pedig a szedánokra jellemző a leghagyományosabb stílus.
Miyen az új mercedes benz S-osztáyl belseje?
Az S-Class belülről egy sokkal intenzívebb vizuális élményt nyújt, itt ugyanis ötvöződnek a hagyományos vonások és a modern kényelmi jellegzetességek is. A kerek szellőzőnyílások egy duplaképernyős műszerfal alatt helyezkednek el. Ez a két nagyfelbontású képernyő egymás mellé került, és különböző funkciókat látnak el – a baloldali látja el a műszerfal szerepét, míg a jobboldali az információs/szórakoztató panel. Az utóbbit egy vezérlőfejjel vagy a középső konzolon található touchpaddel lehet lezelni.
Bőr és fa felületek az eleganciáért
Az S-Class modellek utastere alapjáraton modern eleganciát sugároz magából, de akiknek ez sem elég, azok választhatnak bőr és fa felületek közül is. Felesleges túlragozni az első és hátsó ülések kényelmi szintjét, bár érdemes megjegyezni, hogy a hátul ülő magasabb utasok a kupé és kabrió verziókban kissé szűkölködhetnek a helyben.
Több, min egyszerű ülésfűtés
Az autókba többkontúros hűthető/fűthető ülések is választható opciók, amelyek 5 különböző masszázsprogramra is beállíthatók. Egy további funkció lehetővé teszi, hogy az ülésekben található oldalpárnák felfújódjanak éles kanyarok közben, hogy az utasok egyenesben maradhassanak, habár ez nem biztos, hogy mindenki tetszését elnyeri majd (szerencsére tetszőlegesen be- és kikapcsolható). Ha mindez nem lenne elég, még a kéztámaszokra is kiterjed a hőszabályozás, így mind melegebb, mind hidegebb időben biztosított a kényelem. A következő oldalon folytatom!
Forrás: Kép forrása: daimler.com