A svéd közösségi média vállalkozó mogul, Erik Wachtmeister egy olyan új közösségi hálót indított, ami kimondottan a top Internet felhasználókat célozza meg, amely nemes egyszerűséggel és szerénységgel a Világok Legjobbjai (Best of All Worlds) nevet kapta.
A közösségi média eme új szereplője, a tervek szerint a meghívásos alapon toborzott felhasználókat abban segíti, hogy eseményeket keressenek és kapcsolatokat építsenek ki.
Az 57 éves Wachtmeister a világ egyik első közösségi hálója,a „aSmallWorld” szülőatyja (2004) volt. 2008-ban hagyta el a céget.
A Világok Legjobbjai ugyanazt a réteget célozza meg, mint a „aSmallWorld” - nyilatkozta. Az online közösség top felhasználóit, azokat az embereket, akik vezetők a területükön, befektetési bankárok, PR szakemberek, a média, a divat jeles képviselői, vagy éppen a kormány emberei. "Ez nem csak a világutazó felső tízezer felvonulása, hanem azoké a szofisztikált kiválasztottaké, akiknek jó az ízlésük, és akik meghatározzák a közízlést." - nyilatkozta.
"A hárommillió néha több, mint az egy milliárd, tette hozzá", célozva a Facebook júliusban tett bejelentésére, hogy elérték a 950 milliós taglétszámot.
A Világok legjobbjai abban segít a tagjainak, hogy megtudhassák, milyen események folynak a közelükben, ami Wachtmeister szerint nagy előrelépés a Facebook szolgáltatásához képest, ami mindig inkább csak visszatekint, és rendszerezetlenül szolgáltat információkat az ismerősökkel már megtörtént eseményekről.