A McLaren leleplezte az új utcai csúcsmodelljét

Roly

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

A McLaren az utcán is felakarja venni a kesztyűt a Ferrarival! Az MP4-12C a szupersportkocsik középkategóriájában próbálja megszorítani az olasz kocsikat, de már csaknem elkészült az az autó is, amelynek a Ferrari Enzo utódját és a legújabb még szintén készülő Lamborghini-t kell maga mögé utasítania.

 

 

Szeretne egy élvonalbeli amerikai sport karórát az elérhető legjobb áron? Ide kattintva megnézheti 2012-es választékunkat! 

 

A McLaner egyenlőre csak a külsejét leplezte le

 

A P1 egyelőre csupán formatanulmány, amely arra szolgál, hogy felmérje a közönség reakcióját, de így is jól mutatja, hogy a McLaren tervezői milyen radikális formákban gondolkodnak. Az alapforma a megszokott középmotoros szupersportkocsi-arányokat hordozza: széles, alacsony és hosszú farrész, rövid orr, előrecsúsztatott kabin és meredek övvonal. A az egyénisége viszont a részleteiben rejlik: a bumeráng-forma első, és vonalszerű hátsó lámpák,  a többfelé oldalsó légbeömlők,  a tetőn kialakított légbeömlő és számos más apróság arról árulkodik, hogy a McLarennél hallották a kritikát melyet az MP4-12C kapott. Ugyanis a középkategórás sportkocsijuk vonalvezetése túlságosan is konzervatívra sikerdett.

 

 

A céljuk eléréséhez legalább 900 lóerőre lesz szükségük 

 

A műszaki paraméterekről még hallgat a McLaren, de azt elártulák, hogy páylán a legjobb köridőt szeretnék elérni az autóval az utcai sportkocsik között.  Ez nem feltétlenül a végsebességre vonatkozik, 400 km/h fölé menni lényegében felesleges lenne, hisz ilyen tempót még versenypályán is nehéz elérni, inkább arra törekszenek, hogy köridőben lefőzzék a konkurenciát. A hajtást valószínűleg valamiféle feltöltött motorra bízzák, de azt nem tudni, hogy a jelenleg használt V8-as teljesítményét növelik-e tovább, vagy egy többhengeres, V10-es vagy V12-es motort használnak-e. A csúcsra jutáshoz mindenesetre legalább 900 lóerő kell a mostani mezőnyben, kevesebbel aligha lehet beelőzni a Ferrari és a Lamborghini szintén fejlesztés alatt álló csúcsmodelljeit.

 

 

A P1-re bő egy évet kell még várni, de akkor már nem lesz egyedül hiszen érkezik az Enzo következő generációja is, amelyet évek óta fejlesztenek a Ferrarinál. 

 

Kiváncsian várjuk, hogy melyik gép teljesít majd jobban! Az biztos, hogy mind a kettő tökéletes "kiegészítője" lenne bármelyik vitorlásnak!:)

 

 

 

 


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Vitorlás szakszótár

Étterem III. kerület

Budapest III. kerületében található legjobb éttermek, melyek kiemelt szolgáltatást...

Babaszauna

A babaszauna pozitív hatásai A szauna pozitív hatásairól sokat hallani, azok egyértelműen...

Nautic 330 Sport

A Nautic 330-as cég legújabb és legsikeresebb típusa. Igazi performance cruiser. A...

Balatonalmádi - Almádi Yacht Club

Balatonalmádi - Almádi Yacht Club - Tudnivalók A  saját használatú klubkikötőben...

Balatonőszöd Kormányüdülő Kikötő

A Balaton nyugati medencéjének déli partján található a Kormányüdülő kikötője...