Mindig is érdekeltek a régi történetek, de nem éppen azok, amik a történelemkönyvbe voltak leírva? Ha érdekelnek a jó történetek és a régi veterán autók, akkor ez a cikk lesz a kedvenced!
Egy kis történelem
Mantua, 10:00 óra. A Piazza Sordellóban szinte az összes autó fel van állítva, és a nap forrónak ígérkezik. Nem csak a 30 ° C-ot elérő hőmérsékletekre, hanem leginkább a levegőt betöltő verseny érzésére gondolunk. Végül is minden azon a legendán alapszik, amely a múlt században többször, vagy pontosabban inkább mindig versenyképesnek és elszántnak bizonyult, egészen 1953. augusztus 11-i elmúlásáig, amikor is a Mille Miglia teljesen meghatotta érzelmileg az embereket: Renzo Castagneto, Aymo Maggi és Giovanni Canestrini, a trió, a világháború idején elhunyt Franco Mazzottival megtervezte és megalkotta azt, amit Enzo Ferrari „a világ legszebb versenyének” nevezett. Castagneto és barátai mély kapcsolatot ápoltak azzal a mantovai pilótával. Szerették és értékelték férfiként, és csodálták, mint nagy bajnokot, de többnyire hálásak voltak neki, amiért azok közé tartozott, akik a leginkább hozzájárultak a Mille Miglia fejlődéséhez és hírnevéhez. Emiatt megváltoztatták a hagyományos versenyutat úgy, hogy az áthaladjon Mantován. Ekkor vezették be a Gran Premio Nuvolari-t, a Grand Prix-t, amely a leggyorsabb versenyző tiszteletére szolgál, és mint ilyen, a Po-völgy hosszú egyenesén kell versenyezni, Cremonától kezdve, hogy a versenyzők áthaladjanak Mantován.
Mi is ez az esemény?
Ez a Gran Premio az egész történelmi versenyipar fellendülésének fontos jele a világjárvány nehéz hónapjait követően. Ezzel kapcsolatban az összes szükséges protokollt elfogadták a résztvevők biztonsága és a zökkenőmentes verseny biztosítása érdekében, amely a mérföldkőnek számít a szervezők, Mantua városa és minden rajongó számára. Ha érdekel, hogy miket rejteget számunkra még ez az esemény, és milyen autók szoktak jelen lenni, akkor mindenképp lapozz a következő oldalra!